Szükséged van rá, igényt formálsz rá, megkeresed!

Ebből kell kiindulnia a teljes marketing gondolkodás módod! Bele is kezdenénk az alapfogalmak tisztázásába, de előbb egy gondolat még: Nem mond ez a blog semmi olyat, amely ne lenne elolvasható bármely valamire való marketing szakkönyvben. Csupán megpróbálja érdekesen, olvasmányosan és érthetően elmondani a tényeket.

Elkezdenéd a marketinged, de kénytelen vagy kiindulni a termékből? Biztos, hogy a termékből?Mi lenne, ha inkább ezt mondanám: ki kell indunod a leendő vásárló fejéből!

Miért?

A vásárló először ráébred, hogy szüksége van az adott termékre. Legyen ez például egy vasaló. A vásárlóé elromlik, ezért leül és végiggondolja, hogy vajon milyen vasalót lenne érdemes venni. Kigondolja milyen tulajdonságoknak kell megfeleljen a vasaló. Ha ezeket a paramétereket megadta, az azt jelenti, hogy megformálta a termékre az igényt.

Most már tudja MIT akar venni, nekiáll és megkeresi!

Ez ilyen egyszerű folyamat. Ezen minden vásárló végigmegy (még akkor is, ha azonnal dönt)!

Nem az a feladatod, hogy ezt a folyamatot felgyorsítsd, hanem, hogy megfelelj neki!

Ma már az is a káprázat része, ha őszinte vagy! Lassabb folyamatot eredményez, de kifizetődőbbet...

Címkék: marketing igény káprázat kereslet szükséglet fejtágító

A bejegyzés trackback címe:

https://kaprazat-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr831931526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása