A legnagyobb hibafaktor! - A termék...

Véleményed szerint melyikre fordít egy cég több figyelmet? A termékre, vagy arra, amire a termék jó?

Hihetetlen, de az elsőre. Ugye tudod, hogy 95%-ban ez RÁD is igaz? (Ha nem, akkor most mosolyogj önelégülten fél percig, mert a többiek felett állsz)

Előző bejegyzésünkben rávilágítottunk, hogy a kereslet a vásárlók igényeiből alakul ki. Tehát a termék nem más, mint egy jelentéktelen dolog, amely kiszolgálja az igényeket.

Nem a vasaló a lényeg, hanem az, hogy a vásárló képes legyen eltüntetni a ráncokat az ingéről!

Óriási különbség!

Címkék: marketing termék alapfogalmak káprázat célpiac kereslet

A bejegyzés trackback címe:

https://kaprazat-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr261931548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása