A legnagyobb hibafaktor! - A termék...
Véleményed szerint melyikre fordít egy cég több figyelmet? A termékre, vagy arra, amire a termék jó?
Hihetetlen, de az elsőre. Ugye tudod, hogy 95%-ban ez RÁD is igaz? (Ha nem, akkor most mosolyogj önelégülten fél percig, mert a többiek felett állsz)
Előző bejegyzésünkben rávilágítottunk, hogy a kereslet a vásárlók igényeiből alakul ki. Tehát a termék nem más, mint egy jelentéktelen dolog, amely kiszolgálja az igényeket.
Nem a vasaló a lényeg, hanem az, hogy a vásárló képes legyen eltüntetni a ráncokat az ingéről!
Óriási különbség!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.