Ideális termék - A tied milyen?

Legutóbb az ideális termékről írtam. Kicsit még érdemes lenne körüljárni ezt a témát.

Az ideális termékről már megbeszéltük, hogy nem létezik, hiszen többnyire fizikai képtelenség a létezése.

Tényleges terméktől függetlenül az alábbi szabályok mindig igazak az ideális termékre:

  • ingyen van
  • azonnal segít
  • kényelmesen segít
  • nem jó tündér, sem aranyhal*
  • a célpiac nagyrésze így képzeli el

*Az, hogy ideális, nem feltétlenül misztikus, vagy természetfeletti (függetlenül attól, hogy a térkapu hasonlattal éltünk az előző cikkben). Csodákban az emberek nem hisznek. Ha anyagi jó létről van szó (ez esetben a terméket "ingóságként" értjük), akkor nem. Egészség esetén hisznek ilyenekben csupán.

Az ideális termék ingyen van, ami azt jelenti, hogy a többi tulajdonságához mérten a lehető legolcsóbb legyen (ismertebb nevén: az ár-érték arány stimmeljen)

Azonnal segít, tehát az azonnalhoz képest a lehető legyorsabb segítséget adja, méghozzá kényelmesen, azaz a lehető legkevesebb munkát kelljen még nekem belefektetni, mint vevőnek.

A célpiac nagyrésze egyformán gondolkodik az adott probléma tökéletes megoldásáról.

Miért is nem úgy kérdezik meg őket az adott termékről, hogy ez jó legyen?

Most gondold ki, hogy mi a te ideális terméked!

Holnap kicsit belemegyünk a kapcsolatokba.

Címkék: utazás termék piackutatás alapfogalmak káprázat célpiac kereslet fejtágító alaplecke ideális termék

A bejegyzés trackback címe:

https://kaprazat-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr221931627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása