Kapcsolatok
Szerteágazó téma, főleg most a közösségi média jelenében. (Bár ez hazánkban még csak a születése a dolognak). Most azokról a kapcsolatokról esik szó, amelynek eredménye valamilyen üzleti kapcsolat. Ilyen például a szerveződött üzleti egység, a klaszter, vagy éppen egy klub (például az oly jól ismert Vállalkozz Hatékonyan Klub).
Olyan kapcsolatrendszerre gondolok itt, amelynek segítségével meg tudsz szólítani újabb és újabb célpiacot valaki olyanon keresztül, aki nem a konkurensed.
Ma online marketing virágkort élünk.
A hírlevél listák tele vannak olyanokkal, akik soha nem fognak vásárolni az adott termékből, de ők még lehet, hogy másik cégnek a célpiaca. Ha kölcsönösen segítik egymást ezek, akkor hatalmas bázis építhető.
Kiépített kapcsolatokra attól a pillanattól szükség van, hogy kigondolod a termékedet. A legelső lépés olyan kapcsolati tőke kovácsolása, amelyet később ki tudsz használni. Ennek egyetlen feltétele a hosszútávú működéshez, a kölcsönösség. Erről még esik szó!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.