A legnagyobb hibafaktor! - A termék...

Véleményed szerint melyikre fordít egy cég több figyelmet? A termékre, vagy arra, amire a termék jó?Hihetetlen, de az elsőre. Ugye tudod, hogy 95%-ban ez RÁD is igaz? (Ha nem, akkor most mosolyogj önelégülten fél percig, mert a többiek felett állsz)Előző bejegyzésünkben…

Még, még, még... klikk! » Címkék: marketing termék alapfogalmak káprázat célpiac kereslet

Szükséged van rá, igényt formálsz rá, megkeresed!

Ebből kell kiindulnia a teljes marketing gondolkodás módod! Bele is kezdenénk az alapfogalmak tisztázásába, de előbb egy gondolat még: Nem mond ez a blog semmi olyat, amely ne lenne elolvasható bármely valamire való marketing szakkönyvben. Csupán megpróbálja érdekesen,…

Még, még, még... klikk! » Címkék: marketing igény káprázat kereslet szükséglet fejtágító

Káprázat marketing: a START pont II.

Van ez a szakma, amelyet szinte kivétel nélkül mindenki rosszul, vagy éppen hiányosan csinál. Úgy hívják: marketing.A magukat szakembernek, marketing tanácsadónak nevező személyek igazából lehet, hogy szakértők, de szinte bizonyosan a téma egy szegmensében. Legyen nekik ez a blog…

Még, még, még... klikk! » Címkék: marketing alapfogalmak káprázat fejtágító alaplecke

Káprázat marketing: a START pont

Belevágni a közepébe marketing témakörben veszélyes. Az alapokon kell kezdeni, ezáltal elérni a teljes növekedést. Jelen blog alapját a káprázat képezi. Azaz: el kell kápráztatnod az érdeklődőket ahhoz, hogy vásároljanak tőled.Nem lehet azt mondani, hogy linkmarketingezz, ha…

Még, még, még... klikk! » Címkék: marketing weboldal termék piackutatás eladás linkmarketing káprázat célpiac fejtágító

süti beállítások módosítása